miercuri, 22 octombrie 2014

sa reciclam

Am fost foarte ocupata in ultima vreme, atat de ocupata, incat am uitat sa va mai arat ce lucrez. In vara asta am pus in practica o idee foarte creativa a Inei de a recicla cutiile de conserve. Am pus deoparte cateva cutii si in loc sa le arunc, le-am dat cu un strat de vopsea alba, dupa care le-am personalizat pentru cei dragi carora le-am daruit. Acum trebuie sa va spun ca am ales totusi acele cutii cu pelicula alba in interior; o inventie care este menita sa previna interactiunea pe termen lung a alimentelor cu metalul conservei. Vopseaua alba am aplicat-o la exterior in primul rand ca sa creeze un fond uniform pentru textilele sau straturile semitransparente pe care le-am aplicat, dar si pentru a preveni formarea in timp a ruginii.

Prima tentativa, foarte ambitioasa, a fost un suport cusut, o imbinare de clasic si culoare oarecum sagalnica.





Al doilea suport a fost dedicat unei balerine, asa ca mi-am incercat mainile cu un minitutu. Pe cutie am aplicat un servetel cu un model relativ asortat.




Si pentru ca se apropie ziua copilului, i-am pregatit si Mariei o surpriza, apeland de data aceasta la o pereche uzata de blugi pe care am brodat o gradinita de flori colorate.



Ii multumesc Inei pe aceasta cale pentru inspiratie si va invit sa incercati si voi sa dati o alta viata cutiilor de conserve. Poate fi in acelasi timp un statement pentru promovarea reciclarii si protejarii naturii. Succes!

2 comentarii:

  1. Oh, Alina, eu n-am niciun merit, tu ai facut toata treaba asta minunata. Felicitari!!!! Ai muncit nu gluma la suporturile tale, mie nu mi-a trecut prin cap sa cos de mana hainutele si sa le infrumusetez cu floricele cusute. Se vede ca ai pus suflet in darurile tale, sunt convinsa ca si cei care le-au primit sau urmeaza sa le primeasca au apreciat/vor aprecia munca depusa si tot dragul pe care-l contin aceste mici suporturi. Numai bine si spor in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ina, trebuie sa-ti multumesc, pentru ca tu m-ai inspirat. La tine am vazut ce lucruri frumoase se pot face cu aceste cutii de conserve pe care altfel nu stim cum sa le aruncam mai repede. Desigur, fiecare le poate decora asa cum se pricepe mai bine, insa este importanta ideea. Toate au fost apreciate si laudate; acum sigur nu vor mai fi aruncate :) Multumesc si toate cele bune si tie!

      Ștergere