vineri, 21 septembrie 2012

Servetelul de pe felicitare

Asa cum povesteam acum cateva zile, se apropie aniversarea unei prietene de-a Mariei si pe langa dream catcher, m-am apucat sa bricolez o felicitare. As fi incercat una cusuta, dar timpul e prea scurt, asa ca... m-am hotarat sa folosesc o tehnica mai speciala de transfer descoperita pe internet care-mi permite folosirea servetelelor la decorarea felicitarilor. A mers de minune, asa ca felicitarea arata acum asa:




Am folosit o coala de carton colorat, servetel (din premiul de la Florentina) transferat termic pe o coala clasica de bloc de desen, bentita de matase, trei strasuri autoadezive si coli imprimate din seturi dedicate special felicitarilor. Ba chiar am reusit sa folosesc si stampila cu "Happy Birthday" pe care am cumparat-o de la Casa Retro.


N-a durat mai mult de o ora sa am felicitarea gata. Textura servetelului si bentita matasoasa dau un aspect pretios felicitarii. Sper ca v-am dat o idee interesanta de a-i surprinde placut pe cei dragi de ziua lor. Este de asemenea si un mod lacut de petrecere a timpului cand ploua afara.
Weekend placut!

2 comentarii:

  1. Esti foarte talentata draga mea!
    Am descoperit si aici o gramada de bloguri cu acest hobby dar îti trebuie rabdare si cred ca stau prost la capitolul asta.
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Minnie draga! E-adevarat ca rabdarea compenseaza pentru multe alte minusuri, dar recunosc ca stau bine macar la acest capitol :)
      O duminica frumoasa si tie!

      Ștergere