marți, 18 septembrie 2012

Capcana viselor

Sau altfel cunoscuta ca "dream catcher" sau "atrapes reves" sau "atrapasuenos" este foarte la moda de ceva vreme. Desi tindem sa-l privim ca pe un dragalas obiect decorativ, amerindienii credeau in puterile sale magice de a prinde in plasa lui cosmarurile si de a lasa sa treaca prin "fereastra" din mijloc doar visele frumoase!

M-am molipsit de la Florentina, muza mea de la handmade in covasna, de dorinta de a impleti si eu un dream catcher si iata ca s-a ivit si ocazia. Se apropie ziua de nastere a unei colege de-a Mariei, iar eu am promis ca voi bricola o felicitare si un mic cadou pentru Abigail. Asa ca am luat sarma speciala pentru obiecte decorative de la Daiso, un snur de hartie colorata (era la reduceri la Kaufland) si un ghem de sfoara din plastic si am inceput sa impletesc dupa instructiunile din diverse tutoriale gasite pe internet. Desigur, prima panza de paianjen a fost un dezastru total pe care l-am indreptat cu... foarfeca :) Apoi dupa ce am mai urmarit niste tutoriale, pentru ca vroiam sa iasa cat mai corect, am reusit sa-l finalizez:


O mica ezitare in teserea panzei a fost camuflata de un fluturas :



Concluzia? Nu este deloc greu odata ce ai prins micile secrete, ba chiar - atentie! - poate deveni molipsitor.

Multumesc, Florentina! si mult succes tuturor celor care s-au hotarat sa dea viata unui astfel de proiect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu