marți, 22 mai 2012

Sakura quilling

Ieri nu am lucrat nimic, ca fost sarbatoare si mi-a fost tare greu sa ma tin departe de cross-stich-ul meu, dar spre seara, cand nu am mai putut, mi-am zis "Da' ce? Nu e ca si cum dac-as invarti hartia as lucra, nu?" si dupa ce am terminat cremsnitul promis alor mei, mi-am luat jucariile si m-am apucat de... jucat :) Sakura din origami mi-am facut si mi-am zis - de ce nu si Sakura quilling? Inca nu ma simt deplin sigura pe mine si nu prea stiu sa apreciez cat de mari sa fie rulourile, cat si cum sa le indoi, insa ma pot declara multumita de ceea ce am obtinut dupa primele incercari:



Este prima oara cand incerc sa suprapun rulourile; sper ca lipiciul sa le tina bine. Ah, si am uitat sa mentionez ca intre timp am cumparat si un ac de quilling profesionist si trebuie sa recunosc ca merita banii. Nu stiu cand voi continua cu acest proiect, mai ales ca incerc sa ajung la zi cu tabloul cusut si am inceput sa ma pregatesc pentru o alta idee. M-am tinut departe de tehnica servetelului, dar trebuie sa recunosc ca am inceput sa prind curaj si cred ca as putea realiza ceva frumos combinand-o cu origami. Dar despre asta, mai incolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu