sâmbătă, 12 mai 2012

Proiect nou

L-as fi inceput mai demult, dar problema e ca la noi foarte greu se gasesc panzele speciale tip Aida sau Zweigart. Am reusit in cele din urma sa gasesc o panza tip Zweigart (DMC), dar nu se putea sa am eu noroc si la o panza cu ochiuri mari, ca nu mai era pe stoc, asa ca am comandat la GoblenArt o panza cu ochiuri o idee mai mari decat etamina pe care o am. Tot e ceva, ca etamina era si mai greu de lucrat la ochii mei. Asa ca am dat o fuga si la magazin dupa jurubitele de culoare, unde din nou am aproximat nuantele, ca in revista erau prezentate coduri Anchor, iar la magazin aveau ate de la Puppets. Dar sper ca am reusit sa ajung la niste nuante cat-de-cat armonioase, caci modelul imi place tare mult si musai sa-l termin. Deocamdata arata asa:


O sa va dezvalui modelul pas cu pas, pe masura ce avansez. Mi-as dori tare mult sa iasa bine, caci intentionez sa-l fac cadou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu