miercuri, 21 martie 2012

Mai bine reciclam!

Incerc sa aplic si eu pe unde pot acest indemn si ma bucur sa vad ca si altii procedeaza la fel. Deunazi am vizitat-o pe handmade in covasna si am descoperit ca si  ea s-a gandit ca CD/DVD-urile pot deveni un simpatic obiect de decor in casa - magneti de frigider. Acum cativa ani m-am confruntat si eu cu parerea de rau de a arunca la cos CD-urile care nu ne mai trebuie si m-am gandit la altceva :)

Am pus mana pe un carton gros (foarte gros), pe CD-urile "condamnate", pe tuburile de vopsea acrilica si pe firul de guta (ata de pescuit mai groasa). Pentru ca am vrut ceva mai abstract, dar in acelasi timp jucaus si potrivit pentru orice (in final a ajuns in camera Mariei din casa bunicilor), m-am jucat cu alb si negru si teme generice usor de recunoscut. Nu stiu cum as putea numi acest obiect de decor, dar am hotarat ca va masca numai bine o veche intrare in podul casei :)



Efortul e minim, efectul poate fi deosebit! Daca nu stai bine la capitolul pictura, incearca sa te joci cu imagini sau decupaje pe care apoi sa le lipesti pe discurile de plastic. Si nu in ultimul rand, da frau liber imaginatiei!

3 comentarii: